Studenter och gitarrer


Kom just hem ifrån ett sjudundrandes party på The Strip. Igelstaviken (<3) och Wendela Hebbe hade slutfest där samtidigt, och jag och Joel gav oss ut i vildmarken för att festa på. Tror jag kände i princip hälften, så det vart lyckat, med många hängande studentfirande runt nackar och halsar. Underbart! :D

Jag gick sen hem från krogen med Joel, och hämtade min gitarr hos honom, och sen gick jag, som den trubadur jag är, hela vägen hem och spelade på min gura. Tur kanske att ingen såg mig, men det var spännande :D.




På menyn innan stod kycklingsallad. Börjar bli mer och mer inne på Low Carb dieten! Heja heja! :D

 



Undertecknat
En halvpåverkad men lycklig kille i unga åren

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hoppas magen mår bra av den vackra maten också!

2010-06-10 @ 20:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0