Re-awakening the blogg


Herregud vad länge sen det var jag tittade in här! Jag hade ärligt talat glömt bort att jag hade en blogg, men nu kanske det är dags att uppdatera lite. Har ju sett att 1 person läser denna i alla fall.

På senaste tiden har jag inte mått så jättebra... Jag sover dåligt, jag äter oregelbundet, jag har svårt att sysselsätta mig med saker. Däremot mår jag bättre i kroppen än tidigare, mycket beroende på att jag regelbundet nu går till gymmet med Joel, och jag har gått upp i vikt (Detta är bra, för jag vägde ganska lite förut) så jag känner att jag börjar få ordning.

Har varit på intervju på Scania också härom veckan, det gick bra, och det verkar som ett bra jobb att hålla sig i form med. Jag har dessutom varit på hälsokontroll på samma jobb, och nu inväntar att dom skall höra av sig. Hoppas bara att det går vägen!

När det gäller sommarplaner så har jag massor att fixa med.
Sportscamp som går av stapeln vecka 26-27, hoppas på att kunna åka dit så inte jobbet krockar.
Sommarjobb på ISS om det nu är så att jag inte får Scaniajobbet, och då har jag grejer att göra fram till vecka 33.
Födelsedagsparty a la ENORMO den 14:e augusti, jag och Joel gör för första gången det vi kanske borde gjort redan förra året :P. Vi kombinerar våra 21-årsdagar och gör en stor fest med DJ, dansgolv, lokal, vakter och hela fadderuttan! Hoppas bara att alla kan komma, så vi får ett bra party. Temat på festen har vi också bestämt, vilket blir "Bokstaven B". Detta innebär att alla måste komma utklädda till något som börjar på B. Helt enkelt så kan man komma som; Barack Obama, Boll, Banan, Bolero, Bajs, and so on... Alla möjligheter finns!

Jag och Joel har också, med festen som slutmål, tänkt att komma i form båda två, så gott det bara går. Det har börjat bra! Jag har gått upp i vikt och känner mig bättre i kroppen (Det syns att man tränar, som alla killar vill :P), och Joel har gått ner ungefär 2 storlekar på ungefär 2 veckor! Grymt! Och imorgon bitti kör vi igen, sen ska vi äta sallad till lunch! Wiehaow!

Undertecknat
En Stoffe med framtidsutsikter :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja jag visste då sannerligen inte att du hade en blogg, men nu vet jag och det är klart jag kommer läsa den =)Innan jag startade min egen så fattade jag rakt inte poängen med bloggar, men det är lite roligt att läsa dem måste jag säga =)

Hoppas att både du och jag får ett jobb snart, ett för dig där och ett för mig härborta, för jag planerar då rakt inte på att komma hem än =)



Det är synd dock att jag missar ditt party, inte för att jag vet i fall jag hade blivit bjuden eller inte. Men jag tar mig friheten som kusin att bjuda in mig själv ;P



Good luck with everything, puss puss

2010-06-07 @ 00:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0