Pershagen, vara-med-far-dag och premiärdopp!

Hej hallå dagboken!

Jag var idag först på jobbcoachträff, och gick igenom lite blandat. När jag var klar där så ringde min mobil! (trodde jag), men det var bara påminnelse om att köpa sylt! Så jag gick till bussen och åkte hem med en fet syltrulle i fickan. Undra vad folk tänkte...

Den är i nedre fickan, inget annat.



Därefter så tänkte jag att jag inte spenderat så mycket tid med min farsgubbe, så jag köpte mig en ananas och drog ut till pershagen. En öppnad dörr och frasen; "Hej far, vi ska äta ananas du och jag!" gick väl hem. Funderar på att ändra om den lite, och använda på krogen :P. Haha, skämt å sido så bestämde vi oss för att först äta lite mat, så pappa bjöd på stekt falukorv och stuvade makaroner, och en sallad som heter duga. Mums!

Påföljande timmar blev dock en chock, för då blev det sola(som jag inte gjort ordentligt i år ännu) och även bad! Första doppet i år! Woho! Och vi bestämde oss för att göra en bildsekvens av det. Men jag lägger upp lite aptitretare här, så får ni fråga om ni vill se resten :). Många bilder blev det!

FarsgubbenBåtenBryggan och vädretBomben!Efteråt, svinkall


Det var kallt, men det var otroligt välbehövligt!! :D.



Undertecknat
En premiärdoppad stolle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0