Mycket som hänt

Kära dagbok.

Jag har varit ganska mycket upptagen sista veckan. Mycket som hänt, som jag känner går före en blogg. Jag ska uppdatera er lite:

- Firat Linda på hennes, egentligen inte, födelsedag. Anlände i Bagarmossen, blev mött av Paulina och Linda, och gick sedan hem till hennes lägenhet. Grillen fick jag bära upp direkt, trots att det fanns andra starka män redan på plats. Men men, möttes sedan av vänliga ansikten uppe i lägenheten. Alexander Aronsson, Gustav Persson, och två tjejer vid namn Jossan och Veronica. Det blev fotboll på tv, lite kungligt bröllop, grillad mat, och sen någon form av konstig saning och konsekvenslek, som slutade med att båda herrarna fick någon form av napp. Inga namn nämnda, så Alex och Gustav kan inte bli arga! :P.
- Dagen därpå bar det av hemåt, detta för att bli upphämtad av mor och far och mormor, för att spendera sen lunch på Barolo i stan. Jag tog mig en pasta med havets läckerheter, mycket gott. Därefter hämtade vi upp Alexandra och drog oss upp till Heron City för att kolla på Robin Hood. Den var okej, lite mycket krig dock.
- Imorgon ska jag upp tidigt för att åka med Bo på provturen. Jag ska sommarjobba på Astra (Eller egentligen ISS, men det är inne på Astra), och jag åker till Sportscamp två veckor sen, så jag måste lära mig turen jag ska köra. Så det ska bli kul att komma igång igen.
- På onsdag kommer kära Camilla hem till Sverige, och på torsdag ska vi leka HEEELA dagen! Förutom att jag sen ska till Pershagen på kvällen och lämna Joels bil, och sen åka tåget till Norrköping, där min midsommar kommer firas. Åker redan på torsdagen, i hopp om att hinna träffa Foffe lite också, det skadar ju inte!
- Sen är jag på Sportscamp till den 10:e juli, och den 11 juli blir det fotbollskväll hos Moster Karro! Och brölloppet är nära nu, den 17 juli blir dom make och maka. Ska bli så trevligt att se! :)

Undertecknat
En tidigt sovandes Chrillestoffer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0