Kom nyss hem

Jag har precis varit och spelat volleyboll, och även då tittat på skräckfilm. Vi spenderade säkert 1 timme med att försöka få igång skiten, när alla aparater helt plötsligt krånglade. Ingen sladd hit, inget usb dit... Men till slut ville vi bara se filmen, så vi satte oss och kollade på datorn istället.
The Grudge 2 blev det, eftersom att 1:an krånglade på min dator. Den var i Bluray format, så datorn hängde inte med... Måste verkligen skaffa mig en bättre, men det blir prio 132 eller nåt.. Nu är jag hemma i alla fall, och jag ska försöka sova. Dessa Grudge-filmer alltså, bästa ever! Det är dom enda filmerna som får mig att bli mörkrädd!

Nu ska vi ta en macka och titta på nåt kul, så man kan sova :D.

Undertecknat
Världens fegis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0