Jobbcoach, pannkakor och heron city

Idag har det hänt massa roligt! Började med att möta min jobbcoach kl 10:00 och snackade igenom hur det går med sökandet och så. Klara vid typ halv 11 och då gick jag direkt hem till Julle för att väcka honom och dra och träna. MEN, för första gången så orkade han inte, så vi hängde lite bara, och drog sen till Camilla.

Vi lagade pannkakor. Eller ja, jag lagade pannkakor, för jag och Joel ville inte äta skräpmat som Camilla ville, så då sa jag att jag kan laga nåt. Så jag ställde mig och stekte pannkakisar med världens minsta stekspade. Men gott blev det, oh ja, och sen kollade vi Ice Age till maten, och C somnade under mitten eller så. Sedan när vi var klara ville vi göra nåt mer, så vi reserverade biljetter till Kommisarie Späck, och våldsrastade Camillas hund först. Sen drog vi oss upp och lekte "gul bil" tills vi kom fram. Väl där tog vi en matbit och sen satte filmen igång.

Om någon har sett "När skinkorna tystnar" - en parodi på skräckisen med i princip samma titel, så är denna likadan. Helt underbar, så min humor, allt roligt händer hela tiden, och så överdrivet :P. Men den var bra!

Efter det drog vi oss tillbaka, och jag och Joel satt hemma hos mig en stund, och nu har jag precis skjutsat ner honom till sig, han ska jobba tidigt, så jag har bilen på min parkering.

Imorgon blir det städa, sen fotboll på eftermiddagen/kvällen!

Undertecknat
Stoffiieeiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0