"God Morgon"

Jag vaknade för ungefär 1 timme sen. Helt slut sen igår. Skräckfilm + Beachvolley = Slitsamt! Men det var kul!
Jag trodde ju dock att jag hade sett The Grudge 2, men jag kände inte igen den... Så jag hade ju inget att vara beredd på! Däremot kan jag ju säga att 1:an är MYCKET värre, så nu blir det att ladda upp med den för nästa gång :D.

Nu sitter jag och käkar frukost, steker i solen och bara är. Idag blir det till att visa lokal för mina DJ:s och sen träna med Joel igen. Vi är riktigt duktiga tycker jag :D. Så DJ:s kommer vid 19:00 ungefär, och sen ska vi kolla lokalen, och efter det träning. Innan dess är det bara att sitta och vänta in svar från Scania, som jag hoppas på...

Sportscamp börjar närma sig också, jag har redan fixat rekvisita till mig och Nyllet, det blir en kamp till döden... Eller åtminstone tills den andra inte orkar mer! :). Hoppas att tröjan uppskattas, för som jag har slitit!!

Undertecknat
En för dagen ganska pigg och glad Stoffe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0