Bankkort, Gym och Nyttig lunch!

Jag hade ställt klockan på 9:00, men jag snoozade "lite". Så kl 9:55 väckte Joel mig med ett telefonsamtal och sa att han kommer och hämtar mig om 5 minuter. Jag tänkte bara; "Faaan.....". Men det gick fort, som tur var så hade jag och syrran min lagat pannkakor igår, så det fanns kvar. Så slängde i mig 5 pannkakor och sen kom Joel och stressade på mig, ivrig att komma iväg och träna. Sen var vi där i ungefär 2 timmar och pumpade, helt slut i kroppen nu, och efteråt bar det av ner mot stan.

Men först upp till mig för att dumpa av lite grönsaker som jag köpt. Samtidigt fick jag också brev, det var min kortkod som kommit. Tror inte jag har berättat detta, men jag blev av med mitt bankkort för en vecka sen ungefär. Så när det var spärrat och nybeställt var det bara att leva snålt. Men i fredags fick jag mitt kort, och idag kom koden, så nu kan man börja betala tillbaka pengar till de jag lånat pengar av. Heja heja!!

Vi drog till Joel, ställde bilen, och gick sen för att återlämna tre filmer han hade hyrt. Sen drog vi oss till Sandy's för att smälla i oss en redig sallad, grymt gott, och nyttigt som vanligt :). Efteråt blev det att gå hem till Joel igen, hämta hans dator och nu sitter vi hemma hos mig och laddar ner film :). The Grudge filmerna ska ses, även 3:an, för den har jag inte sett ännu! Måste bara ha någon att se den med, så man kan skrika i varandras öron! :D

Nu väntar jag in kvällen, då det kanske blir beachvolley! Vinnas skall det, och slitas kommer det :P.

Undertecknat
En utmattad obstinat kille i 20 år och 11 månaders åldern.

Kommentarer
Postat av: Max

Lätt med på beachvolley :D

2010-06-07 @ 15:32:34
Postat av: Jessica

"20 år och 11 månaders åldern"!? =P haha

2010-06-07 @ 16:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0