Varför bryr jag mig?

Jag vet att jag bryr mig, och jag har alltid gjort det. Dock(!) orkar jag inte med att ständigt, om och om igen försöka gottgöra något jag inte gjort fel. Jag har inte ork eller tid att lägga ner kraft på detta nu, speciellt inte när man gör som man gör. Jag har andra fokus i mitt liv just nu, såsom att kunna betala hyra, som att komma på fötter både psykiskt och fysiskt igen. Har gått ner i vikt (för första gången!) sedan allt detta började. Vägde för 1 månad sen ungefär 79 kilo. Nu väger jag 71...

Jag vet inte vad som händer med mig. Ingen kraft, ingen vilja, ingenting. Och när jag äntligen trodde att jag började hitta tillbaka, vad händer då? Jo, då har jag gjort fel i att umgås med folk som gillar mig. Orkar verkligen inte bry mig mer, jag har bara en sak att säga: Jag bryr mig, men just nu vill jag inte se dig mer, för du krossar mig med din svartsjuka.

Jag har alltid brytt mig, och om det finns något hjärnkontor bakom all denna svartsjuka, kan man se det. Små gester, känslor, blickar, ord, gärningar, inbjudningar, respekt och framför allt ånger! Men inget biter ju. Så ärligt talat, felet ligger inte hos mig. Nej, jag har ett eget liv att leva nu, och jag vill tacka alla mina underbara vänner, speciellt ni få utvalda som alltid ställer upp för mig, backar upp mig, när detta (ALLTID) händer. TACK!

Over and out...

Stoffe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0