SSK - Frölunda

Nu är det kvälla, ska till gamla goda Pershagen och kolla hockey med far och J. =)
Förhoppningsvis kan dom vinna eller åtminstone göra mål. Vore kul för en gångs skull ;).

Har även fått en rejäl självförtroende-boost idag, när jag stod upp för vad jag inte gjort fel. Kändes skönt. Jag vill ha en rejäl ursäkt för hennes beteende, det är det jag vill ha. För det där är inte okej. Om jag inte har gjort fel, så tänker jag INTE be om ursäkt för något. Så det finns inget prat att förvänta sig, om man inte inser vad man gjort.

Nu bär det av, D diskar upp efter maten som jag lagade, och J åt ;). Haha, men som sagt, heja SSK, nu kör vi!!

Undertecknat
Stoffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0