Now its done...

The casa var i dålig form efter helgens bravader, men D-gubben städade golv, och jag fixade disk och flaskor. Nu är det klart i alla fall, och man kan äntligen andas vanlig luft i huset! ^^

Känslorna idag... Ja, vad ska man säga. Jag känner mig tom, vilket är en förbättring sedan igår. Hellre tom än arg och frustrerad. Så jag går bara runt och undrar: Vad fan hände egentligen?

Dags att förbereda maten, köttbullar och makaroner, kanske borde handla imorgon :P. Vad blir det då? Jo, något som både jag och D har svårt att säga: Potatiskroketter och karrékotletter.. Det blev bara: Potatiskatll... kotkett.. äsch... POTATISKOTLETTER OCH KARRÉKROKETTER!!!

Undertecknat
Stoffe


Kommentarer
Postat av: Kia

Som jag läser ser det ut att ha varit ett rent helvete för dig och kanske ÄR det också. Du vet ju inte ens vem jag är, men det här med att komma över någon är helt sjukt jobbigt. Jag själv har precis gått igenom och är la i den processen, att komma över någon, då jag blev dumpad för snart 2 månader sen.

Antingen är det jag som har det lättare eller du svårare men så småningom kommer allt bara klaras upp och för varje dag kommer ALLT att kännas bättre. "Tiden läker alla sår" / Kia

2009-10-12 @ 17:36:57
URL: http://kanderssonblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0