Länge sen sist nu...

Hej alla som faktiskt läser, ledsen för att jag inte har uppdaterat på ett tag, har varit ganska hektiskt. Nu ska vi se, jag skrev i onsdags...

Torsdag: Jag var hemma i princip hela dagen, sedan åkte jag på träning. Den gick fantastiskt bra, men det var jobbigt, för jag hade lite ont i magen med tanke på jobb och så. När jag kom hem från träningen var klockan runt halv 11, och då möter D mig i hallen och ber mig raka hans skalle! Jag har aldrig gjort det förut, så det fick gå som det gick. Och jag tyckte det blev bra, men D ville förfina mitt exellenta arbete, för det "var för tofsigt"! Haha, men det är fixat i alla fall :).

Fredag: H och J kom hit och vi slappade. Sedan kom D hem och fixade sig för att åka till Umeå, och det ska jag inte skriva mycket om, eftersom han inte kom ihåg allt. Eller nåt ;). Men på kvällen kom Gnesta-patrullen hit och vi hade en trevlig kväll. Guitarhero, musik, mat, Idol och lite sånt. Sedan spelade jag tecknet med töserna, och insåg vilken dålig förlorare S var ;). Men sedan när det gick bättre och dom vann, så blev hon gladare! Skönt att se att hon kan avsluta på topp... Haha. Dom åkte hem med nattbussen, jag körde dom till Södertälje Syd och åkte sedan hem.

Lördag: Vaknade hyfsat tidigt, gjorde mig i ordning, väckte H som sovit i D:s säng. Vi åt lite, sedan pratade jag med C och hon ville åka med till Linköping och hälsa på sin "bästis", som för övrigt bor med min gamla klasskompis, som jag skulle hälsa på. Passade på att säga hej och träffas lite, när jag ändå skulle spela match i Linköping på söndagen. Vi åkte förbi Norrköping på vägen, och träffade Z och såg hennes lya, stort är det, och fint! Och för att fullborda mitt löfte, vaxades jag... Arrgghh!!! Gjorde sååå ont!! Men nu är det bättre, lent och fint! ^^. Åkte sedan vidare till Linköping och kom fram till T och M runt 6 på kvällen. Vi fick se oss runt, sedan åt vi chili con carne och spelade kort. Vill poängtera också att jag kom tvåa i Alfapet(Major Breakthrough!!!) och vann sedan båda omgångarna i fyrmans-visst. Stolt :D. Innan maten var det lite gnabb mellan husvärdarna, och jag måste berätta vad som hände!
T brukar vara ganska rapp i käften och retas ganska ordentligt med M, och det var inget undantag denna gång. M skulle sedan tända lite ljus för att mysa till det lite...

T: "Måste du tända dom där? Dom är så fula!"
M: "...Din snopp är ful!"

Har aldrig garvat så mycket i hela mitt liv, det blev så skönt skratt, eftersom att M aldrig brukar säga sånt, och det kom från ingenstans! Hur som helst, efter allt så var det dags att sova.

Söndag: Vaknade upp av att M ställde tallrikar på bordet, och det lät ganska högt ;)! Men klockan var ju nästan 10 ändå, så det var lika bra. Åt frukost och satte mig sedan vid datorn och kollade lite. Sedan fick jag sms av Z och hon kunde inte ta sig till Linköping för att se matchen, så snälla jag åkte till Norrköping och hämtade upp henne, och åkte sedan tillbaka. Vi hämtade upp M och åkte sedan till stan för att käka nåt, jag var tvungen eftersom att jag skulle spela match kl 5, samling kl 3 i hallen. Ungefär halv 2 åkte vi in till centrum, och det blev knepigt att hitta nåt att äta, då jag gärna vill äta något med pasta innan match, för att höja min prestationsnivå. Så vi hämtade sedan mat från en kinarestaurant, och åt på en parkbänk vid torget. Sedan var det bara att stressa till bilen och åka till hallen. Kom nästan för sent, men det var ingen fara, för laget satt fast i bussen, ofrivilligt! Materialar-Johan var och kollade upp vart vi skulle gå, och då brukar vi stanna på bussen. Men det tog ovanligt lång tid, så jag hann dit i alla fall :). Sedan var det match, spelade riktigt bra, och vi vann med säkra 10-3, mot ett ungt och orutinerat Linköping som bestod av mest juniorer. Sedan efter matchen var det bråttom, men det kunde vissa inte acceptera. Att försöka hinna hem på 1 timma och 30 minuter är svårt, speciellt när det är 16 mil. Dock fick jag köra lite för fort, men det gick. Därefter åkte jag hem och sov.

Idag: Skulle upp och testa på första dagen som personlig assistent. Vaknade med en konstig känsla i magen, men tänkte inte mycket på det. Åt frukost, och sedan kände jag hur det bubblade i kistan. Gick inte för att gå på toa, och fick vända ansiktet till istället. Är magsjuk idag, har inte fått behålla mer än middagen som jag just ätit. Och det gör ont i magen just nu, så jag är orolig. Men ska försöka behålla det. Äta soppor, dricka te och ta det lugnt.

Tack för att du skötte om mig i morse! =)

Undertecknat
Stoffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0