Kan vara något på gång!

Idag skulle jag på anställningsintervju på ELMA, som är ett företag som rekryterar personliga assistenter. Ställde klockan på 08:00, men jag var så fruktansvärt trött i morse... Satte på snooze hela tiden, och gick upp 08:45 istället. Men jag är så tröööött, dock sov jag bra i natt, vilket var skönt. Känns bra att jag äntligen står upp för mig själv, när jag inte har gjort något fel så ska jag heller inte be om ursäkt för något. Och det kommer jag stå fast vid!

Intervjun gick bra, han sa att han skulle kolla upp några brukare* som kunde vara en möjlighet för mig, och höra av sig senast nästa måndag. Sedan hörde han av sig en timme senare, så jag antar att det är bra :). Så nästa fredag visar det sig om det fungerar. Äntligen börjar det hände något, hoppas verkligen på detta, att det ska passa mig!

*Personer som behöver hjälp av personlig assistent. Ungefär som "Kund".

Undertecknat
Stoffe


Kommentarer
Postat av: Erik

Hoppas hoppas hoppas! Det vore najs om du fick detta :)

2009-10-13 @ 15:10:05
Postat av: Anonym

Jag tror att det kan vara något för dig Stoffe!

Du är alltid så hjälpsam och lätt att ha att göra med!

Lycka till, håller tummarna för dig! :)

//Jenny

2009-10-13 @ 15:29:12
Postat av: Saraaah

haha, det skulle du passa som :D kul för dig!

2009-10-13 @ 15:50:49
Postat av: Anonym

Gud va roligt att de börjar ordna upp sig, blir gå glad åå läsa de :) De e klart du inte ska be om ursäkt för ngt du inte har gjort! Du har mitt fulla stöd..!

2009-10-13 @ 16:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0