Jag visste det, innerst inne...

Jag gick i tankarna hela dagen, men jag ville att hon skulle få komma. Det skulle bli en rolig fest. Men det finns ju egentligen bara ett alternativ i det här fallet. Bjud henne inte. Det blir bara problem.

Det hade inte spelat någon roll vem det hade varit. Det kunde lika gärna varit en transvestit. Om någon gillar mig mer än en vän, så stöter hon bort den. Enkel matematik!

Jag inser ju det nu, att jag vetat det hela tiden. Jag har hela tiden försökt tränga bort tankarna; "Det går inte att vara vän med sitt ex så kort efteråt". Jag har försökt, och försökt. Men det går ju bara inte. Svartsjukan vinner alltid, alltid.

Undertecknat

Stoffe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0