Jag vet svaret.

Du tror att du är den enda i denna situation som blir sårad. Men att ständigt och jämt få höra att allt man gör är fel, är mindre stimulerande. Vakna för fan. Du inser ju att jag bryr mig, annars hade jag ju inte startat upp en förbannad j*vla blogg, eller hur? Om jag nu är så viktig i ditt liv, varför kan du inte själv ta dig i kragen och kontakta mig, istället för att skriva att jag är ett svin som inte kontaktar dig? Du sa orden, och detta är ordagrant: "Jag vill inte se dig mer" och "Gå härifrån, jag vill inte prata med dig". Jag är full av respekt, och tänker inte tränga mig på. Men är det något jag lärt mig om motsatta könet, så är det att man tydligen aldrig ska lyssna på vad dom säger, för dom menar tvärtom. Men det är svårt att alltid tänka så, för vad händer om du faktiskt någon gång säger att jag inte ska prata med dig mer, och du verkligen menar det? Då kommer jag ju inte lyssna.

Du vänder mina egna vänner emot mig, genom att förklara att jag gör fel, men du är så jävla full att du inte inser vad du säger. Du förklarar vilken dålig person jag är som inte bryr mig, men vad har du gjort? Det säger du inte. Nej, för du vill ju ha uppbackning från personer som du inte känner, för då har du rätt. Jag orkar inte med detta längre. Sluta snacka skit om mig framför mina vänner, annars kan du dra. Och en sak till är värd att upprepas. Vill du reda ut något, får du fanimej ta dig i kragen och be om ursäkt för ditt beteende igår, för den svartsjuka du visade för ingenting, äcklar mig.

Undertecknat
En mer förbannad Stoffe

Kommentarer
Postat av: JB

inge roligt att läsa att du mår skit Svec :(. tråkigt att det har blivit som det har blivit.. nu kanske du förstår hur jag känner mig?

2009-10-19 @ 16:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0