Jag har läst...

Jag har läst din blogg... Och för att besvara frågan: "Hur blev det såhär?", som du ungefär frågade dig, så har jag svaret i min hand:

Du måste inse att du överreagerat på festen, annars kommer detta aldrig lösas. Det är där problemet ligger. Du överreagerar alltid, och anser att jag har gjort det värsta du kan tänka dig. Där är problemet! Och dessutom, du kanske bör kolla alla fakta innan du antar något.

Om detta inte löser dina problem, får det vara. Detta inlägg är riktat till dig, så förstå att du måste svälja stoltheten och be om ursäkt. Annars vill jag inte ha med dig att göra.

Undertecknat
Stoffe

Kommentarer
Postat av: dr phill som du kalla mig

you go man!

2009-10-14 @ 22:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0