Bird, bird, bird... BIRD IS THE WORD!!

Haha, Family Guy i all ära, H dyker upp och sjunger bird, bird, bird... Osv... Och jag frågar vafan det är han sjunger på, och så visar han mig... Oh my f*cking Allah!! Så jäkla rolig låt!
Kolla in den!! :D
http://www.youtube.com/watch?v=2WNrx2jq184

Vad har hänt idag då? Jo, skulle ju upp och springa idag, men hade verkligen inte orken för det.. Satte klockan på 9, men vaknade kvart i 11. Tror jag är psykiskt utmattad. Men det är skönt att jag klarar mig i alla fall! Drömde dock en ganska mystisk© (:D) dröm. Hon finns överallt just nu, vet inte vad det betyder.. Dock ska jag inte fundera så mycket, har annat att ta tag i först.

H och J är här nu, jag och H har lagat mat, och så äter vi. Sen ska J diska (idag igen). Han borde dock inte klaga, eftersom att han får gratis mat! Haha, snyltaren måste jobba för't. :)

Ikväll är det fotboll också, heja Malta!!! :D:D. Hoppas dom kan göra sitt första mål i VM, dock inte troligt. Men vi kommer ha en mini-Sverigekväll här, i all ära. Foton kommer på Facebook senare. ^^

Undertecknat
Stoffe


Kommentarer
Postat av: Sofie

han diskar aldrig hemma hos mig... ;P

2009-10-26 @ 17:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0