After bulk!

Ja, precis som det låter, hemma från "uppbulkningen" på träningen. Känner att jag börjar komma igång med innebandyn igen, även gymmandet. Så det är kul! Skotten sitter inte riktigt där dom ska ännu, men jag hoppas att det beror på att jag förra säsongen och fram till Seriestart spelade med en Unihoc Curve 95 cm, och sedan var tvungen (PGA SPONSORAVTAL) att byta till en Zone Rock 102 cm... Ovant som faaaan!

Hemma nu, D har varit hos H och hjälpt till med virus på datorn. Gulligt, D... Gulligt... =)

Nu blir det mackor, funderar på rostmackor med dansk salami, prästost, gurka och en salladsbit. Vad tycks? =)

Undertecknat
Stoffe


Kommentarer
Postat av: Edstrand

Kan du inte bara kapa zonen då? Jag spelar med 96 cm nu, spelar jag med 100 funkar INGENTING, så jag förstår om det är en svår omställning..

2009-10-13 @ 16:16:40
Postat av: H

Var inte så jättegulligt direkt! Faen!!

2009-10-13 @ 22:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0