The voice, Skogaholms och nyponsoppa

Min första riktigt tidiga morgon utan att jag ska iväg någonstans! Kände att jag kanske behövde komma upp lite tidigare och käka frukost och lunch i vanlig tid. Kan ju vara därför jag fått ont i magen, då jag ibland ätit frukost så sent som kl 2. Jag är van vid frukost, lunch, "mellanmål", middag, kvällsmat och "nattmacka". Så jag m¨ste börja med att gå upp tidigare i alla fall! :D

Ska äta lunch med J och D idag, vi fick hem rabatter på Max, och eftersom att det är ca 200 meter ner dit så kan jag offra mig! Tänkte köra Friscomål, då kunde man köpa ett och få en gratis burgare på köpet. D får köpa så tar jag hamburgaren. Han skulle ju ändå köpa den ;). Jag har ont om pengar, så jag måste försöka snåla och snylta så mycket som möjligt, trots att jag inte vill. Hårda tider!!

Halsen är bättre, men hostar något förjävligt. Tror det börjar bli bättre med febern också, ska kurera mig ordentligt idag, så att jag åtminstone kan åka med till matchen imorgon. Nykvarn - Axberg, Lördagen den 14:e, 14.00 i Björkesta. Viktig match!! Hoppas det dyker upp folk!

Undertecknat
Stoffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0