Skorpa!

Haha, jag rev upp ett brännmärke idag, skulle ta på mig en strumpa och blev sedan väldigt förbannad att jag tappade greppet. Man skulle kunna säga att jag "gröpte ur" skorpan, och det bara rann blod. Uschabuscha!! Så nu har jag plåstrat om mig, och börjar min rehabilitering! ;).

Vi har också handlat mat idag, och det vart inte lite.. Vet inte varför, men vi lyckas alltid spendera så jävla mycket varje gång vi handlar. Idag blev notan 1277:-. Helt sjukt. Och hämtade även nackkuddar till soffan, som legat på Mio ett tag. Nu ser det bättre ut!

Dagens citat:

"Vi måste fan ha mest mat av alla ungkarlar i världen!"
"Varför kan dom inte modernisera dom här självscannarna, och fixa USB-ingångar på dom så man kan lyssna på musik?!... Och en klocka!"

Undertecknat
Stoffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0