Godis!!

Jag vet inte om det är bristen på dagsljus och frisk luft, men jag har konstaterat att godis är det absolut bästa som finns för tillfället. Det som är sämst för tillfället är bristen på det... Jag vill bara ha godis, och om någon är på väg hit sen och läser detta, ta med lite! :D:D.

Precis diskat upp efter min middag, som bestod av fläskkotletter och fullkornsfusilli, med 4 ½ salladsblad. Det extra ½ salladsbladet var godast. Nu grämer jag mig i datorstolen och yttrar högljutt min tillfredställelse i form av gas från magen... Ja, precis..

Dagens citat:
"Som du sa igår... Väggarna är ganska tunna." "Ja, eller så är dörren för tunn..."

Undertecknat
Stoffe

Kommentarer
Postat av: Dave

Svär det är dörren som är tunn, tycker vi köper en skumgummimadrass så isolerar vi med den!

2009-11-11 @ 18:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0