Förkyld

Nu har "halsontet" utvecklat sig, och nu har jag en förkylning också... Det går verkligen inte att hålla sig frisk just nu verkar det som. Uschabuscha!





Har varit riktigt duktig idag dock. Har nu fått intyget från D, skickat det till M som skriver ut det, så ska jag skicka iväg det till a-kassan när jag får det. Äntligen börjar det hända saker!
Har dessutom tagit hand om "berget" i köket, som bildats allt eftersom, på grund av att någon speciell inte diskar efter sig ;). Men det är löst, och nu ser vardagsrummet inte ut som hej kom och hjälp mig heller.

Nu ska jag hitta något att äta, hoppas det finns något! Sugen på lite pasta med köttfärs eller något liknande... Mums!

Undertecknat
Stoffe


Kommentarer
Postat av: Erik

Tortinilli med ostsås, det är grejer det!

2009-11-11 @ 16:34:25
URL: http://bloggland.blogg.se/
Postat av: ÖdeshögsFrida

Då har du åkt på samma skit som mig, börja med halsont och sen förkyldning, har dock inte haft feber.. Förjävligt .

Men Krya på´re ;)

2009-11-12 @ 18:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0