Datorn på service

Det enda som kan gå fel just nu har just gått fel. Datorn kraschade.. Så nu är den inskickad på service och återkommer någon gång inom dom närmaste 2 veckorna. Därför har jag inte uppdaterat bloggen, och ber om ursäkt för det, mina kära läsare! :D
Så nu lånar jag D:s dator, men ska inte skriva så mycket. Ni får helt enkelt stå ut med tystnaden ett tag. Jag har i alla fall fått besked av a-kassan att dom fått in mina kassakort. Och det är bra, för då kanske jag börjar få ersättning snart :P. Skulle vara bra. Sökandet efter jobb fortsätter, och jag hoppas på allt möjligt. Om någon som läser detta vet något om nåt jobb eller så, please notify me!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0