Dålig på att uppdatera

Ja, det är precis vad jag är. Men det är så mycket som händer just nu, man hinner knappt ta det lugnt och bara vara på kvällarna.

Har nu i några veckor försökt få tag på arbetsgivarintyg från Södermanlands Innebandyförbund. Behöver detta för att kunna söka A-kassa. Men det går segt. Inget svar på mejl, inget svar i telefon... Så nu har jag ringt världens bästa domare D och han fixar det så snart han kan säger han. Guld värd!

Sedan har jag nu fått chansen att hjälpa A på jobbet, så jag har något att göra på dagarna, och dra in lite kosing för hyran. Typiskt nog är D lite sjuk (Men jobbar), och jag tror att jag börjar bli smittad, för jag mår lite halvrisigt. Men jag ska kämpa på!

Nu sitter jag och kurerar min hals med te och soppor, ska försöka bli bra så snabbt som möjligt...

Undertecknat
Stoffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0