Hjärtat, hjärnan, magkänslan

Jag vet faktiskt inte varför, men jag har tre olika känslor just nu, från tre olika ställen...
Min hjärna ringer i varningsklockan, att detta scenario faktiskt kan uppstå igen :(.
Mitt hjärta säger att jag bara ska slänga allt åt sidan och ta henne i handen och börja om.
Min mage ger mig bara ont hela tiden, för den blir orolig över allt grubbel, och säger ungefär: "Om det är ett så svårt val, då kanske du ska prata med henne?".

Men i allt detta kaos, vill jag egentligen bara ge min kropp och själ tid nog att fundera ordentligt, för om det går snett så spelar det ingen roll vilken väg jag gått, för då är det sabbat ändå... Usch, magont...

Zabina, my homie, skönt att du kommer hit och bjussar mig på lunch imorgon, jag behöver din synvinkel som faktiskt inte vet något om situationen, men känner mig så fruktansvärt bra att du kan säga exakt vad du tror är bäst för mig.

:(

Undertecknat
En kille som för första gången i sitt liv inte vet alls hur han ska göra...

Kommentarer
Postat av: Zabina

Hoppas att jag var till nån hjälp i all förvirring.

Du är värd det bästa, min vän.

2009-12-18 @ 12:14:14
URL: http://zifokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0